środa, 20 listopada 2019

Rozdanie!

Kochani, z okazji drugich urodzin zarówno tego bloga, jak i mojego konta na Instagramie, przygotowałam dla Was rozdanie. Moi obserwatorzy z Instagrama być może widzieli jakiś czas temu w mojej relacji unboxing wspaniałej paczuszki od wydawnictwa Znak z książką z wczorajszej recenzji, czyli "Gorączką Świątecznej Nocy", oraz kilkoma gadżetami potrzebnymi by przetrwać nadchodzące święta i nie zwariować ;) Tak się złożyło, że w moje ręce trafiły dwie takie paczuszki, dlatego jedną chcę podarować komuś z Was. Zapraszam Was zatem serdecznie na mojego Instagrama, znajdziecie tam post rozdaniowy ze wszystkimi potrzebnymi informacjami. Miłego dnia, kochani!


8 komentarzy:

  1. Muszę Cię poszukać na instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 2-lat blogowania! Życzę wszystkim powodzenia w rozdaniu :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam ale nie wezmę udziału, jednak Tobie gratuluję 2 lat bologwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z okazji urodzin bloga! Jak tylko odblokują mi konto na Instagramie to spróbuję swojego szczęścia w rozdaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna cyferka, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli możesz, zostaw komentarz. Zajmie Ci to nie więcej niż 2 minuty, a dla mnie będzie wspaniałym prezentem i dużą motywacją. Dziękuję!