sobota, 16 marca 2019

Rosemary na Facebooku :)

Dzień dobry, kochani. Dziś na szybko chcę ogłosić, że Rosemary Czyta zawitało na Facebooka! Nie zawsze mam do powiedzenia aż tyle, żeby tworzyć nową notkę na blogu, pomyślałam więc, że Facebook będzie idealny do zamieszczania drobnych ogłoszeń i dzielenia się z Wami chociażby ekscytującymi nowymi premierami. Dlatego chcę Wam zaprezentować raczkującą na razie stronę Rosemary na Facebooku pod tym linkiem: klik klik :)

Będzie mi bardzo miło jeśli znajdziecie czas, żeby polubić tę stronę i zostać ze mną na dłużej. Życzę Wam wszystkim miłego weekendu!

9 komentarzy:

  1. Widzę, że Ty również zdecydowałaś się na ten krok (tak jak ja) Już idę polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję podjęcia nowego przedsięwzięcia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że założyłaś takie konto na Facebooku ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak będę miała więcej czytelników też się zdecyduje. Tak czy siak, masz u mnie lajka i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam Cię jako Kotek Książkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli możesz, zostaw komentarz. Zajmie Ci to nie więcej niż 2 minuty, a dla mnie będzie wspaniałym prezentem i dużą motywacją. Dziękuję!